gästebuch

neuer eintrag ins hzmueller-gästebuch

 
 
 
 
 
 
 
felder mit * sind obligatorisch.
die email-adresse wird nicht veröffentlicht.
es ist möglich, dass der eintrag erst nach überprüfung sichtbar wird.
ich behalte mir vor, einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
3 Einträge
Margrit Iseli Margrit Iseli aus Stallikon schrieb am 29. März 2013 um 14:38
Ja, min liäbä Brüeder, es isch spannend, dini Siite aazluege! Mini grosse Komplimänt! Die vile Windreder sind eifach genial, au will ich si sälber scho gsee ha in Israel. Wiiter so!
Madi
Familie Bechter Familie Bechter aus Schaffhausen schrieb am 8. Mai 2008 um 20:11
Hallo Heinz, Heidi und Familie,
mini Familie und ich wetted dir, Heinz, emol herzlich danke für die super wunderbar Homepage, wo du am Ramon gmacht hesch. Es isch eifach super!!!!!!
En liebe Gruess vos Bechters
Othmar Naef Othmar Naef aus Lohn (SH) schrieb am 12. Juni 2006 um 23:48
Danke nochmals für das wunderbare Windrad zu meinem Geburtstagsfest, 50 Jahre Othmar. Liebe Grüsse an Dich und Heidi
Othmar